Klantenservice
Onze klantenservice is hier om jou te helpen!
Meest gestelde vragen beantwoord
Bestellen en verzenden
Vandaag besteld, vandaag verzonden. De meeste pakketjes worden dan ook de eerstvolgende dag bezorgd binnen Nederland.
Klik op ‘Mijn Account’ in het menu. Hier heb je de mogelijkheid om een account aan te maken. Dit kan tevens worden gerealiseerd tijdens het afrekenen van je bestelling.
Het wijzigen van je bezorg of factuuradres kan via het ‘Mijn Account Dashboard’ of op de afrekenpagina.
Ja. Je krijgt een track en trace code bij het verzenden van je bestelling.
Wij slaan uitsluitend gegevens op voor orderverwerkingsdoeleinden óf het optimaliseren van onze dienstverlening. Lees hier meer over in ons privacy beleid.
Een ieder die besteld krijgt een factuur per e-mail opgestuurd. Deze is tevens voorzien van een BTW specificatie.
Niet tevreden? Geld terug.
Retourverwerking
Niet goed, geld terug. Binnen 30 dagen kan je jouw producten kosteloos terugsturen of omruilen.
Je kan deze kosteloos terugsturen met het bijgeleverde retourlabel. Geen retourlabel aanwezig? Neem dan contact met ons op.
Je kan deze kosteloos terugsturen met het bijgeleverde retourlabel. Geen retourlabel aanwezig? Neem dan contact met ons op.
Stuur een mailtje naar info@sleep-e.nl
Afhankelijk. De bestellingen bij Sleep-e worden automatisch verwerkt binnen het fulfilmentcentrum. Indien een bestelling al is opgehaald is annuleren niet mogelijk, wél kan je het product gratis retourneren.
Advies nodig?
Ondersteuning nodig bij het plaatsen van een bestelling? Of ben je nieuwsgierig naar meer informatie over onze producten? Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan voor je klaar!
![Sleep-e home afbeelding](https://sleepe.nl/wp-content/uploads/2022/07/Sleep-e-header-1-1024x854.png)