Veelgestelde vragen

Ondersteuning nodig bij het plaatsen van een bestelling? Of ben je nieuwsgierig naar meer informatie over onze producten? Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan voor je klaar!

Hoe lang duurt de verzending van mijn bestelling?

Vandaag besteld, vandaag verzonden. De meeste pakketjes worden dan ook de eerstvolgende dag bezorgd binnen Nederland.

Hoe creëer ik een account?

Klik op ‘Mijn Account’ in het menu. Hier heb je de mogelijkheid om een account aan te maken. Dit kan tevens worden gerealiseerd tijdens het afrekenen van je bestelling. 

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres?

Het wijzigen van je bezorg of factuuradres kan via het ‘Mijn Account Dashboard’ of op de afrekenpagina.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja. Je krijgt een track en trace code bij het verzenden van je bestelling.

Worden mijn gegevens opgeslagen?

Wij slaan uitsluitend gegevens op voor orderverwerkingsdoeleinden óf het optimaliseren van onze dienstverlening. Lees hier meer over in ons privacy beleid.

Kan ik op factuur bestellen?

Een ieder die besteld krijgt een factuur per e-mail opgestuurd. Deze is tevens voorzien van een BTW specificatie.

Mijn product voldoet niet aan mijn verwachting

Niet goed, geld terug. Binnen 14 dagen kan je jouw producten terugsturen of omruilen.

Ik heb het verkeerde product ontvangen

Je kan deze kosteloos terugsturen met het bijgeleverde retourlabel. Geen retourlabel aanwezig? Neem dan contact met ons op.

Mijn product is beschadigd geleverd

Je kan deze kosteloos terugsturen met het bijgeleverde retourlabel. Geen retourlabel aanwezig? Neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik de klantenservice contacteren?

Stuur een mailtje naar info@sleep-e.nl

Ik wil mijn order annuleren, kan dat?

Afhankelijk. De bestellingen bij Sleep-e worden automatisch verwerkt binnen het fulfilmentcentrum. Indien een bestelling al is opgehaald is annuleren niet mogelijk, wél kan je het product gratis retourneren.